Video is ready, Click Here to View ×


clash of clans ta ganimet çıkaran kod denedim. ganimet hilesi gerçek mi ? coc hile var mı ? ganimet kodu gerçek mi ? clash of clans ganimet çıkarma denedim. İyi Seyirler…

Videomu beğenmeyi, yorum yapmayı ve kanalıma abone olmayı birde bildirimlerinizi açmayı unutmayın.

►Kanalıma ücretsiz bir şekilde abone olmak için lütfen tıkla:

Sosyal Medya :

►İnstagram : (Benimle sohbet…

Similar Posts

46 Comments

  1. Sonuna Kadar İzleyin Gençler Videonun sonunda her şeyi anlıcaksınız. Yorumu size bırakıyorum düşüncelerinizi yazın bakalım..
    ►İnstagram(Benimle Sohbet Edebilirsiniz): muhammet_sahin_adibas

  2. Herif küreselde sev arıyor ulan ne mal insanlar var ya

  3. Abı kodu yazdım ganimet gəlmədi 2-3 saat sonra yine girdim 500.000 600.000 ganimet çikti

  4. Çok fazla clssh royale 7:30

  5. First5.fast.resources.collector/coc/bonus yazinca oluyor

  6. 4:03 deki adamin numarasini Aldim yazicam ona?? cidden

  7. Abi trolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll koyyyyyyyyyyyuyuyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  8. ordaki klanda sansürlü yerdeki yazanları söylüyorum koyumu istermisin kim beleş köy istemezki tmm whatsapptan yazıcakmısın 505080332

  9. Like atdim kalp reis aga rmryin saygisi likeee???

  10. Benim daveti kabul et

  11. Eski İntroyu özleyen 1 +

  12. İlk dikkatimi çeken şey 10:00 dk olması

  13. Muhammet abi birşey diyebilirmiyim

  14. Kanalima abone oldum

  15. Gorusucez seni takip ediyoruz iyi geceler

  16. fırs5.fast.resoursces.collector/coc/bonus

  17. Abi koda gerek yok kristal2 liginde hep 400- 500 bin geliyor . arkadaşıma 1 milyan ganili köy cıktı kısaca gani kristal2 de

  18. ben kodsuz 400-500binden aşağı girmiyorum boşu boşuna vakit kaybı bir video

  19. fırst5.fast.resoursces.collector/coc/bonus:

  20. siz bide bu kodu deneyin. (megafullhll%100fullkristalnjk***inputoutputzxcoller)

  21. Arkadaşlar klanimizin BEKLERİ KLAN ADI EFSANE P.V.P

  22. 2 ci koyde yariyormu

  23. first5.fast.resoursces.collector/coc/bonus:

  24. Nereye yazcaz kodu

  25. Tesekkur hic ganimetim yok artik

  26. Mal o bir defa yaziliyor

  27. firs5.fast.resoursces.collector/coc/bonus: bu lnk edin yorumumu like

  28. Hic biri ise yaramadı

  29. bu ne yaaa geliyor tmm da kardesim kupan az ben th9la 1.000.000 aldim vallahi kupa o kadar o yuzden wampiyon ol o zaman bakalim geliyomu

  30. abi ben fatih zonguldagin neresindensin

  31. Video sahibi msj atar misin bi sey sorcam

  32. o ligde zaten ganimet guzel cikiyor???

  33. Zaten kristal lig ganimetli bir lig

  34. fırs5.fast.resoursces.collector/coc/bonus:

  35. Abi adam diyo 10saniye bekleyip gircem

  36. Karşilikli abone olunur

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *